Update 19 maart
Serviceverlening Rentcompany
Indien een Laptop die is aangeschaft/gehuurd bij de Rentcompany defect of beschadigd is, dient de leerling of de ouder/verzorger dit allereerst rechtstreeks aan de Rentcompany te melden. Daarna een mail sturen naar e.bosman@carmelcollegegouda.nl waarin, indien gewenst, gemeld wordt dat men graag een leen-laptop wil komen ophalen. Belangrijk daarbij is het ticketnr te vermelden dat van de Rentcompany is ontvangen bij het melden van de schade/defect. Met de heer Bosman kan dan een tijdstip afgesproken worden om de laptop bij de receptie van de school in te leveren en zal er een vervangende leen-laptop klaarliggen.
Hoe monitoren we of onze leerlingen tijdens schooltijden bezig zijn met onderwijs?
We monitoren dit op twee manieren:
- Of er daadwerkelijk opdrachten worden ingeleverd zoals die worden aangeboden op SOM door je vakdocent
- En bij realtime lessen op afstand controleren we waar mogelijk of iedereen er is.
Traktatie van de ouderraad voor de medewerkers
Vandaag hebben de ouders van de ouderraad de medewerkers die nog op school werken verrast met chocola en koekjes. Dat werd door de aanwezige collega’s zeer op prijs gesteld. Super bedankt!
Informatie over inhaalmomenten en herkansingen van de schoolexamens
Morgen volgt de informatie hierover. Je krijgt dan algemene informatie (o.a. over de organisatie van de herkansingen) en sommige leerlingen krijgen een aparte mail van de tutor met een maatwerkoplossing. Hou je mail morgen in de gaten!
Met hartelijke groet,
Ank Brent
Rector CCG